FREQUENTLY ASKED QUESTIONS.
Află răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care le primim
În ce dată și la ce oră se va desfășura simularea?
Cea de-a XIV-a ediție a Simulării Examenului de Admitere se va desfășura pe data de 06.05.2023, ora 10:00.
Care este perioada de înscriere?
Perioada de înscriere la cea de-a XIV-a ediție a Simulării Examenului de Admitere este între 01.03.2023, ora 18:00 – 23.04.2023, ora 23:59.
Unde se va desfășura?
Locațiile acestei ediții vor fi:
- Facultatea de Medicină – UMFCD
- Bulevardul Eroii Sanitari 8
- Facultatea de Farmacie – UMFCD
- Strada Traian Vuia 6
- Clădirea Ion N. Angelescu – ASE
- Căderea Bastiliei 2-10
Cum mă înscriu?
Pentru înscriere, participantul trebuie să creeze un cont pe site-ul oficial al Simulării Examenului de Admitere pentru Facultatea de Stomatologie din cadrul U.M.F. ”Carol Davila” din București. După înregistrarea datelor personale în formularul de înscriere, utilizatorul trebuie să plătească cuantumul taxei de participare prin produsul ”Taxă participare – SIMULARE XIV” pe care îl va găsi accesând profilul (click aici). Odată ce plata a fost confirmată, link-ul din profil va dispărea, iar în meniul profilului, la ”Taxa de participare” va apărea ”Status: Active” și o insignă în antetul profilului, confirmând astfel că plata s-a efectuat cu succes.
Care este cuantumul taxei de participare?
Taxa de participare este 120 LEI.
Până la ce dată trebuie făcută plata taxei de participare?
Candidații trebuie să achite taxa aferentă examenului, în valoare de 120 RON, conectându-se la contul creat pe acest site și accesând ”Store” din meniu. Adăugând în coș ”Înscriere Simulare 2023” și finalizând plata taxei de participare prin intermediul platformei online securizate, primirea unui email de confirmare a finalizării plății este dovada că te-ai înscris cu succes la această ediție a Simulării Examenului de Admitere 2023. După încheierea perioadei de înscriere, accesând profilul tău, vei vedea că ți s-a repartizat un COD DE LEGITIMAȚIE. Acel cod este doar al tău și cu ajutorul lui te vei identifica pe listele de repartizare în săli și pe clasament după susținerea simulării. Nu se vor accepta alte metode de plată! Taxa este NERETURNABILĂ!
Până la ce dată trebuie făcută plata taxei de participare?
Participanții trebuie să realizeze plata taxei de participare pană la data de 23.04.2023, ora 23:59.
Cum știu dacă plata a fost efectuată cu succes?
Confirmările de plată sunt efectuate automat, așa că odată ce plata online a fost efectuată cu succes și aprobată de bancă, vei primi un mail pe adresa de email aferentă contului creat pe site menționând validarea plății. De asemenea, accesând profilul tău, vei vedea că a apărut mesajul următor la Înscriere: ”Ești înscris cu succes la simulare.”
Cine concepe subiectele examenului de simulare?
Întrebările sunt realizate de cadre universitare ale Facultății de Stomatologie din cadrul Universității de Medicină și Farmacie ”Carol Davila” din București, respectând structura Concursului de Admitere din anul în curs.
În ce limbă sunt redactate subiectele?
Caietul de subiecte este redactat doar în limba română.
Când și unde vor fi afișate clasamentele?
- Clasamentul provizoriu, înainte de contestațiile referitoare la conținutul întrebărilor va fi postat în termen de 24 ore de la încheierea perioadei de contestație a acestora, pe site-ul oficial al Simulării Examenului de Admitere la Facultatea de Stomatologie (click).
- Clasamentul ulterior contestațiilor la rezultatele personale ale candidaților va fi postat în urma soluționării acestora, constituind clasamentul final.
Când și unde se poate face contestație la conținutul subiectelor?
Contestațiile referitoare la conținutul subiectelor se vor depune în ziua examenului, în termen de 2 ore de la încheierea probei scrise, pe adresa de e-mail simulare@lsmdb.ro.
Când și unde se poate face contestație la rezultatul personal?
Contestațiile la rezultatul personal se pot face DOAR Luni, 8 Mai 2023, în intervalul orar 10:30-12:00, pe adresa de e-mail simulare@lsmdb.ro.
Cum resetez parola contului?
Pașii pentru resetarea parolei sunt împărțiți astfel:
- Utilizatorul folosește formularul Resetare parolă pentru a solicita o nouă parolă pe baza adresei sale de e-mail.
- Utilizatorul primește un e-mail prin care se solicită confirmarea pentru resetarea parolei.
- Utilizatorul face clic pe link-ul furnizat. Odată ce cererea este confirmată, utilizatorul va primi un e-mail cu parola nou generată.
- Utilizatorul se poate autentifica în contul său și poate schimba parola generată cu una nouă din profilul său.